Thursday 15 December 2011

Novel ??

Novel ? best sangat ke baca novel ? seminggu dua ni pun kecoh pasal filem 'Ombak Rindu' yang diadaptasi dari novel ombak rindu eh? aku pun tak berapa tahu sangat,aku dengar orang cakap je,,btw perempuan yang tengok,kebanyakkannya 'tewas' . alaaa,menangis ~ tewas lah tu kan hahaha,siapa yang pergi ngan boyfriend tu confirm baju kau basah bro hahaha,,aku? alaa,awek aku jauh doh :( plus ada yang dah tengok pun nak tengok lagi sekali,,
kay,skip bab filem ombak laut ni.
hari tu my girlfie ada beli dua novel,aku ingatkan dia nak beli 1 je,rupa rupanya dia bawa balik 2 novel :O tak tahu nak pilih yag mana satu katanya haha,,

tajuk novel tu - Bila Cinta nd 5tahun 5bulan num fav aku tuuuu

ada satu hari tu aku saja lah suruh dia tulis nama aku kat satu novel tu,lastly dia tulis jugak,,nak tengok ke? nak tengok scroll bawah,tak nak jangan cakap banyak kay hahahaha,, simple je pun tapi aku tetap suka :)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
scroll lagi ! weeeeeeee hahaha
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

tulisan budak yang dah lama tak menulis,dah habis SPM lah katakan :D

Aishiteru,Norsinah :)

No comments: