Friday 16 December 2011

Aku B O S A N

H A I
pagi pagi lagi aku dah celik mata sebab ..

MAMA : abang,bangun ! dah pagi,jaga adik adik tu,mama nak pergi kerja dah .
AKU : haa? alaa maaa,awal lagi ni,,kejap ehh,5 minit 5 minit *menguap*

MAMA : takde 5 minit 5 minit ..
AKU : *pejam mata*
MAMA : ABANG ! *tepuk lengan aku*
AKU : haa,ye maaaa :O
MAMA : nanti mandikan ayil,dia dah bangun tadi,,
AKU : haaa baik bos ~
MAMA : bos,bos jugak . Bangun !
AKU : haa ye laaaaaah *turun katil,pergi bilik air*

seriously,mengantuk gila sekarang ni even tengah syok menaip --' malam tadi nak dekat pukul 3pg baru tidur. Kenapa aku tidur lambat? aku dating HAHA. Actually pergi bilik air tadi tu cuci muka nd gosok gigi je bukan mandi pun hahaha. Aku tukar seluar terus keluar pergi beli nasi lemak,dah balik baru aku mandi then makan. Lepas membuncitkan perut terus layan lappy. Text ngan awek pun sekejap je sebab dia pergi jalan jalan tak bawa aku sekali -.- haha,,nasib baik ada lappy kesayangan aku ni. haa nak tengok ke lappy aku? teruja lettew kan :D
TARAAAAAAAAAAAA !! limited edition punya,kau ada? HAHA


kay,tu je KBAI ...

No comments: