Sunday 14 April 2013

I'm back.



First of all, I'd would like to say a very much thank nd syukur Alhamdulillah to Allah, Most Gracious, Most Merciful, for let me pass my SPM examination with fying colours. Syukur. Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah. Memang aku tak jangka dapat keputusan macam tu. Tak sia sia usaha aku selama ni. Betul,nak berjaya bukan satu perkara yang mudah. Sangat berbaloi. Anyway, thank you to all my teachers that never feel give up when teach this stubborn student haha. Nd Ma, Pa, thank you so much sebab doakan kejayaan abang. Pagi tu aku lah yang paling super-nervous sebelum ambil result. Selain parents yang bagi semangat dari malam sampai lah pagi tu, orang yang aku sayang yang sekarang bukan milik aku lagi pun bagi semangat jugak.

Alala, it's okay to be scared but it's not okay to feel confident when taking the result. .itu hasil usaha 2 tahun ni kan. .so cuma kena tawakal+reda je :)
No matter what result you'll get, don't give up on your future okay sayang? Takda orang berjaya yg tak pernah gagal :) banyakkan selawat,takecare,gtg,salam. . 
*Tears flow* Eh sorry, rasa sebak jap. Saat ambil result, macam nak peluk semua kawan kawan aku kat situ. Gembira tak terkata. Betapa murahnya rezeki aku waktu tu. Walaupun ada satu huruf ganjil dalam slip tu tapi aku tetap bersyukur. Did you know that before SPM, I have never passed my Addmath test? haha k. Mama menangis bila dia tahu result aku. Papa happy but sempat serius : "A lagi satu mana hilang?" haha. Malam tu jugak, aku kehilangan orang yang aku sayang. My special girlfriend, my special friend, my special buddy, my special busyuk, my special baby boo, my special cupcake. After 1 year 8 months, I lost her because of my fault. Aku rindu kan dia. Sayang, sayang tak rindukan Adam? sikit pun tak? :') We're stranger. Dia dah tak benarkan aku ganggu hidup dia lagi. 1 text tu aku dah delete sebab tak sanggup nak baca banyak kali bila buka inbox. Yes, sejak 30Mac sampai harini, text terakhir dari dia aku masih simpan walaupun text tu bukan untuk aku. Sejak dia dah tak benarkan aku kacau hidup dia, aku tak sanggup nak dengar voice record kitorang dulu. Tak sanggup. Apatah lagi nak delete. Tulah satu satu kenangan yang ada pada aku. Awak, izinkan saya simpan voice record kita? simpan gelak dan tawa awak dalam hp saya? :') Saya tahu awak sedang berusaha lupakan saya tapi kan saya tak boleh, maaf. Aku kuat, aku dah boleh tahan dari keluarkan airmata. Jujur, saya masih sayangkan awak walaupun awak sebaliknya kan? :') Terima kasih untuk semuanya awak... kadang kadang Setiap hari saya mengharapkan satu text dari awak 'Good morning awak, have a nice day okay? :)' Tapi mustahil kan... Terima kasih buatkan favicon "Superman" nd cursor nama Adam ^^,

Family, Awak, Kawan. Orang orang yang buat aku berjaya dalam SPM. Terima kasih sangat sangat.

salam rindu,
adam...

1 comment:

Dr.Laila said...

Salam... Adam. Remember me? Laila. If you read this by chance, I hope you can reach me by email asap at lailaaqilah22@gmail.com