Monday 5 December 2011

Siapa aku ?

Aku still baru lagi as blogger so aku tak berapa nak expert lagi bab nak edit sana sini,biar blog aku tak 'handsome' asalkan story biar gempak okay hahaha okay skip bab merapu,,

hari aku nak cerita sikit pasal diri aku,elehhh macam lah korang dah kenal aku,tipuu laaaah --'
kalau kau awek aku,baru aku percaya sebab awek aku je yang betul betul kenal aku hoho,,
Kita mulakan dengan nama aku dulu,My name is Muhammad Adam bin Mohd Nazren #sedaptaknamaaku. Umur 16 tahun der,muda lagi nd makcik mana yang nak pinangkan aku untuk anak anak dara tu,meh cepat sementara aku masih teruna hahahaha LOL.

Aku terdiri daripada 5 oarang adik beradik nd aku anak sulung #abangbesar haha. Qirana,Farah,Aryill nd laaaaast Baby Risa ;)
Parents yang tolong lahirkan kami kat dunia ni ialah Puan Azni nd Encik Mohd Nazren,ThankYou mama + papa. xxx
Aku stay kat Taman Mutiara Gombak,nak datang? Sila sila lah ye,rumah bersepah,kalau korang datang,korang kena kemaskan semuaaaaaaaaa barang barang dalam rumah ni so tak payah lah datang hahahaha, tak tak,datang jelah,nanti mama aku masakan yang SPECIAL untuk korang :p
Hobi ; aku suka meluangkan masa aku kat rumah sejak aku dah ada girlfie hoho,before that aku suka jugak melepak ngan geng skateboard or fixie bila waktu petang,layan internet,makan?,menyanyi nd tu jelah kot. My ambition is i wanna be a lawyer like my dad hihi,besar betul cita cita aku ni. Nak kerja macam tu mestilah kena belajar bersungguh sungguh kaaaan.Apa lagi eh? ohh ! My dream car is BMW bro. Takpa,sikit tahun lagi aku beli lah satu :D

-
-
-
-
-
Aku dah berpunyaaaaaaaaaaa ;D
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Norsinah bt Abdul Malek :)

unik betul nama dia hahaha,dia yang ngorat aku dulu lalalala. Youknowwhat,aku bertuah gila siaaa dapat DIA,selain dari mama,dia je yang boleh faham apa yang aku nak,apa yang aku suka nd apa yang aku tak suka. She's cuteeee ! nd dia jugak pandai,bijak etc..
haaa,YOU ! kembanglah tu kan hahaha,,but tu lah kenyataannya. ILOVEYOU :)

Aku dapat Risa #namasamadenganadikbongsuaku??nexttimelahakucerita, lepas aku clash ngan Laila,wey aku tau kau tengah baca,nak kembang jugak lah tu :p hubungan tak berpanjangan lah kata kan. Lastly,kau couple ngan sepupu aku aishhh.

Aku sorang yang happy-go-lucky,nakal,suka kacau adik-adik termasuk mama hee,comel #girlfieakuyangcakap,sensitif,panas baran SIKIT,garang dengan adik-adik,peramah,ada peminat hahaha,orang selalu dengki dengan aku,suka tolong orang,suka berkawan,degil,manja-manja dengan awek aku pun best :p,tidur,solat kadang kadang tinggal jugak.Astaghfirullahalazim :\,kalau ada problem aku suka share dengan wifey aku,malam malam aku tidur pakai boxer je nd tak pakai baju.aku tau sexy,pernah rasa down dengan awek sendiri,tak bijak sangat nd tak stupid sangat,suka warna biru/aqua/putih/hitam,perfume yang aku ada SGmen ice nd aku selalu wangi tau,ada bela kucing 3 ekor, dan lain lain.

sampai sini je lah kay,nak p makan duluuuuuuu,salam.

No comments: